Saturday 18 May 2019

Cuba

Play: Try-Simple Plan


'In one word, describe what you feel right now. No explaination. Just one word.'

I would say,

Despair.

I would say 'despair' if I saw that post 5 months ago.

"Sakit lagi eh?"

"Ha ah. Macam, nak nangis terus dan lagi."

"Sampai bila nak nangis je.."

Tak tahu. Rasa sakit sangat aku doa Allah je yang heal balik sebab jujur aku cakap, kalau serah urusan hati ni dekat aku sampai bila bila aku broken.

Bila aku cakap aku broken, orang akan relate broken sebab 'tu'.

Tak.

Aku tak broken sebab 'tu'

Memang tak  boleh eh broken sebab diri sendiri?

Tengah nak fix semua yang tak kena pada tempat,  tengah nak terima apa yang dah jadi tanpa rasa menyesal dengan pilihan yang dibuat dulu.

Aku tengah cuba.

"Tahu tak apa maksud redha?" N pandang aku. 

"Terima." Jawab aku, sepatah.

"Terima dengan tak letak tanda soal pada Tuhan." N betulkan ayat aku. Muka dia nampak risau. 

Aku tahu dia risau. Tapi, bagi aku masa please?

Aku tengah cuba. Serious.

Aku cuba.




No comments:

Post a Comment

what's on your mind ?